Monday, January 19, 2009

Wan Ahmad Farid yang malang.

Saya sebenarnya terfikir, selepas kalah PRK kuala terengganu apa pula kerja wan ahmad farid ya? elok-elok dah jadi tim. menteri berhenti pulak. kan dah kalah? sanngupnya wan farid berkorban demi rakyat tapi rakyat tidak sanggup berkorban demi wan farid kerana rakyat tahu wan farid bukan berkorban demi rakyat tapi berhajat makan duit rakyat.. malang sekali wan farid hajatnya tak kesampaian. dari awal lagi hajatnya telah dihalang oleh Tun Dr M. sudahlah begitu, ahli-ahli BN sendiri tak suka dengan dia. jenuh satu parlimen dijaja orang yang wan farid ni sombong. bergambar dan bertimbuhlah wan farid di mana-mana, sanggup dia mengharung air banjir untuk bergambar dengan rakyat hatta keluar berita hari-hari nak membaikkan personaliti wan farid yang tak berapa baik itu. tapi wan farid tetap wan farid, dia tak boleh senyum macam wahid endut senyum, walau macam mana sekalipun da senyum manis nampak tawar juga di mata rakyat. kesian wan farid, agaknya dia kena belajar berlakon dengan jalaludin hassan kut, tak pun belajar berbohong dengan Pak Lah. inilah nasibnya wan farid, berkawan dengan khari, habis terpalit lumpur-umpur khairi ke badan wan farid. itulah wan farid, lain kali kena pandai pilih kawan.

3 comments:

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

hamas dan fatah pandai senyum juga berbincang dengan zionis israel bersama bush dan obama.....

dek... senyum wahid adalah senyum membawa duka dan luka bila teresa kok dll boleh selesa bertaskirah di PUTIK di depan tok guru dll....semuanya aminkan doa dan jampi serapah teresa cock. hanya allah yang tahu dek....tapi sejarah islam dan andalusia telah ada...buatlah sebagai pedoman dek...jangan tuduh atau maki otai yang tua bangka ni.....

TAIPINGMALI said...

BETUL TU OTAI. SOKONG TANPA BAHAS. BIARLAH LUNCAI PAS TERJUN DENGAN LABU KESERONOKANNYA

rafiqsyauqi said...

teruk sangat ke teressa kok berbanding Chua Soi Lek? UMNO tetap UMNO jugak. pikir pun pikir jugak iman kena ada bang.. saya bukan kata abang tak beriman..Islam untuk semua bukan untuk Melayu jer. Umno pun bukan terima Islam pun